Friday, November 22, 2013

Vitalea Shaklee multivitamin pertama dunia


vitalea shaklee 1915
Vitalea tahun 1915

Vitalea Iron Formula
Harga = RM88.75
Size = 120 tablets

Masih mencari cari multivitamin & multimineral yang sesuai untuk anda?


Memperkenalkan Vitalea Iron Formula dari Shaklee. Dirumus secara khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.



Dicipta oleh Dr.Shaklee pada tahun 1915, Vitalea Iron Formula adalah multivitamin dan mineral pertama di dunia. Awalnya dikenali sebagai " Vitalised Mineral " dan dishort-term menjadi " Vita-min " merupakan asal berjuta juta perkataan vitamin yang digunapakai kini.



90 tahun lampau, ia merupakan sebatian cecair dan bertukar kepada tablet seiring dengan peningkatan teknologi farmaseutikal. Dikenali sebagai Vitalea Iron Formula, setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap diekstrak dari sayuran dan buah-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan RDA. Diformulasi secara komprehensif menjadikan Vitalea multivitamin yang cukup zat dan seimbang.


Serbuk spirulina berwarna hijau yang menyaluti tablet ini dihasilkan dengan kaedah "Explo-Tab" terkini iaitu teknik eksplosif yang kompleks. Merupakan multivitamin terpantas larut air dan tubuh manusia di dunia . Mineral yang terkandung didalam Vitalea amat mudah beintegrasi dengan protin bertujuan untuk penyerapan pantas oleh usus kecil.


Kajian menunjukkan kesan pengambilan Vitalea berterusan selama 1 tahun dapat mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Tidak hairanlah jika Vitalea dari Shaklee ini telah terpilih oleh Centre of Science sebagai THE BEST MULTIVITAMIN oleh Public Interest pada tahun 2000.
vitalea shaklee
                                                    Vitalea kini diformulasi dengan Iron


Antara manfaat utama pengambilan Vitalea adalah:-

  • Penambahan tenaga dari aspek kecergasan fizikal dan mental, meningkatkan ketajaman memori serta fokus dalam kegiatan seharian.
  • Sangat penting untuk kanak kanak dan remaja yang sedang membesar
  • Membantu dalam metabolisma badan serta melambatkan proses penuaan
  • Sebagai pelengkap nutrisi harian
  • Penting untuk pemulihan pada sel sel tubuh
  • Berfungsi melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

Mengandungi 120 tablet dengan kebaikkan Vitamin A, D, E, C, B1, B2, B3, B6, B12, B5, Biotin, Kalsium, Fosforus, Iodin, Zat besi, Magnesium, Copper, Zink serta Asid Folik. Amat sesuai untuk wanita wanita yang merancang kehamilan, mengandung serta wanita berpantang. Lelaki juga amat digalakkan.


Sebiji sehari memadai ?

Ya. Pembelian satu botol adalah untuk 4 bulan kegunaan . Jimat kan? 



Berminat untuk dapatkan Vitalea dari Shaklee ?

PM/WASSAP 0173766327

EMAIL 4ganic@gmail.com
FB PAGE F'Organic


Harga menarik ! Anda pasti teruja !

No comments:

Post a Comment