Sunday, November 24, 2013

Kulit cantik dengan Collagen Powder Shaklee


Collagen powder shaklee untuk kulit lebih sihat & awet muda. Collagen Shaklee terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. 

Terbukti selepas penggunaan berterusan selama 8 minggu berturut-turut, hasilnya tekstur kulit menjadi lebih baik sebanyak 71%. 

Inginkan kulit cantik? Setiap wanita pasti inginkannya. Kulit putih gebu, mulus, halus umpama bayi pastinya menjadi dambaan setiap wanita. 

Jika dilihat secara mata kasar, wanita berkulit cerah lebih menarik perhatian berbanding wanita berkulit gelap. Sesuai dengan padanan pelbagai warna merupakan bonus untuk si kulit cerah. 


Wanita kulit gelap? Oh. pasti ! Mereka punya keistimewaan sendiri. Lihat sahaja Tyra Bank,Rihanna, Mariah Carey..mereka berkulit gelap tapi tampak elegan. Kulit mereka nampak sihat kesan penjagaan kulit secara intensif.



 " Ala. duit banyak. Bolehlah. "

Tanggapan ini memang benar. Pembedahan plastik, rawatan oksigen, suntikan botox, suntikan Vitamin C, dan terkini Vampire Facial antara ribuan kaedah kecantikkan kulit dan harganya bukan murah.



Oleh itu, Shaklee telah mengambil pendekatan khusus dengan jaminan 4 kotak untuk kulit cantik dan sihat. 

Jaminan Shaklee ? Pastinya yang terbaik ! Harga berpatutan untuk produk berkualiti tinggi ! WOW!

Jom !tengok ramuan utama kolagen hebat ini!


collagen ikan merah shaklee


Kolagen dari sisik ikan merah (RSS)


Sisik ikan merah merupakan sumber kolagen premium kerana ikan merah hidup dalam persekitaran yang sihat, 5000m di bawah paras air dan mampu bertahan lebih 20lbs(pound) =9.07185kg dibawah tekanan air, dimana ikan biasa tidak mampu melakukannya. Sangat lembab,  jisim per molekulnya yang kecil berbanding sumber kolagen biasa (1000D) , elastik juga tahan lama.





Ekstrak biji Camellia Japonica


Terdiri dari asid oleic, satu emolien dan merupakan sejenis pelembab kulit yang hebat. Turut mengandungi isoflavon, sejenis antioksidan yang mampu mengurangkan serangan radikal bebas.





Ekstrak Pfaffia


Dikenali sebagai ginseng Brazil, mempunyai kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, kombinasi ekstrak Pfaffia dan ekstrak biji Camilla Japonica membantu dalam pembentukkan kolagen dan asid hyaluronic. Asid ini bertindak sebagai alas juga pelincir untuk sendi dan tisu. Ia juga berfungsi menghidratkan tisu tubuh , menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.





Elastin dari kolagen ikan


Kombinasi elastin dan kolagen menjadikan kulit lebih anjal,tegang dan elastik.Bantu pelihara fleksibiliti kulit, iaitu melantun apabila ditarik, tegang dan tidak menggeleber.


Vitamin B & C


Vitamin C menentang radikal bebas yang merosakkan struktur kulit kita juga membantu dalam penghasilan kolagen.

Vitamin B terlibat dalam metabolism karbohidrat, lemak dan protin untuk pembebasan tenaga yang diperlukan bagi penghasilan kolagen dalam sel.

Ekstrak kekerang


Glucosamine yang terdapat dalam kekerang berfungsi untuk mensintesis bendalir synovial bertujuan melincirkan pergerakan antara sendi-sendi juga melembapkan mata .


Lactobacillus Acidophillus


Menyeimbangkan kesihatan usus bagi meningkatkan penyerapan maksimum kolagen.








Ramai berjaya dan terasa kesannya setelah mencuba Collagen Shaklee ini. Antara yang sempat saya kongsikan:.

Pengguna yang berpuas hati dengan jeragat makin pudar.



Eyebag mata panda tiada lagi !




Kulit kaki lembut umpama bayi. auuuwwww !!



dan banyak banyak lagi. Sangat sesuai dihadiahkan untuk yang tersayang:). Pastinya collagen terbaik untuk anda:)
Suci dan halal :)

Berminat nak dapatkannya?

PM/WASSAP 0173766327
FB PAGE F'Organic

Harga menarik ! Anda pasti teruja !

No comments:

Post a Comment