Friday, February 7, 2014

Kelegaan morning sickness dengan Peppermint-Ginger Plus Shaklee

peppermint ginger plus shaklee
Peppermint-Ginger Plus Shaklee berfungsi menggalakkan penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut. 

Terbukti secara klinikal merawat masalah loya, gastrik, mabuk laut, kerap sendawa serta 'morning sickness'.

Peppermint-Ginger Plus Shaklee dirumus dari kombinasi 4 jenis herba Barat dan Timur dengan penggunaan teknologi sains terkini.




Peppermint-Ginger Plus Shaklee terdiri daripada :-



daun pudina



  • Daun Pudina yang mampu melegakan perut, melegakan gastrik, pedih ulu hati,cirit-birit, melegakan muntah muntah kesan sampingan kemoterapi, merangsang pengeluaran peluh, serta membantu memelihara tahap fokus dan pemikiran anda.

ginger

  • Halia sangat baik untuk pencernaan, melegakan ketidakselesaan perut ketika haid, loya serta mual angin akibat 'morning sickness' serta mabuk laut. Sangat membantu tatkala dalam perjalanan/pengembaraan yang jauh.

fennal

  • Pokok Adas ( Fennal ) mampu melegakan kembung perut serta menghilangkan flu. Ia juga mampu mengurangkan masalah alahan pada saluran usus.

anise

  • Cekur manis ( Anise ) meningkatkan rangsangan rembesan jus gastrik untuk pencernaan dan gejala haid, batuk dan kahak, mencegah kulat penyebab penyakit kulit, serta membaiki peredaran tenaga dalam badan serta lembut pada perut.
Peppermint-Ginger Plus Shaklee juga boleh diambil dengan teh kegemaran anda dengan hanya melarutkannya. Amat bagus untuk melegakan sakit gastrik, nausea dan batuk berpanjangan.



Berminat untuk dapatkan Peppermint-Ginger Plus dari Shaklee ?

PM/WASSAP 0173766327
EMAIL 4ganic@gmail.com
FB PAGE F'Organic

Harga menarik ! Anda pasti teruja !

No comments:

Post a Comment